piatok, 19. februára 2016

Česko-Slovenský ples | Femme Fatal


Hello, it´s me! Opäť sa vám prihováram na mojom blogu. Minulý víkend som mala veľkú česť byť hosťom na Česko-Slovenskom plese.  Ako redaktorka ŽenskéhoWebu (nájdete tam všetky rozhovory odo mňa) som si po krásnom Bratislavskom bále užila ďalší noblesný ples. Bol to neskutočný zážitok! Už len samotné priestory secesného Obecného domu mi zobrali dych. Program, jedlo, zábava, moji kolegovia a v neposlednom rade hotel, v ktorom sme bývali, sa mi postarali o jeden z mojich najlepších víkendov.

Celková príprava na ples mi zabrala asi hodinu. Natočila som si vlasy a zopla ich do jemného vrkoča. Na make-upe som si dala viac záležať a ten mi trval asi 40 minút. Konečne sme sa dostali k šatám! Vo štvrtok (ples sa konal v sobotu) som si vybrala v butiku Blonde&Brunette túto nádhernú vanilkovú róbu. Vždy som chcela mať na sebe podobný model. Rafinovaný holý chrbát a vlečka na šatách urobili ten správny wau efekt. Náušnice od šikovnej dizajnérky Patrícii Hejčíkovej, MARNI, im dodali ešte väčší punc noblesy. V izbe sme s Dušanom urobili pár záberov a ponáhľali sa na udalosť. To by sme neboli my, keby nemeškáme. 

Do polnoci sme pracovali a robili rozhovory so známymi osobnosťami, potom sme sa už len zabávali. O piatej ráno sme konečne zaspali v posteli ako bábätká :) Čaká ma ešte jeden ples v Trnave s mojím priateľom a na ten sa teším najviac. Teraz si už len vychutnajte fotky z nádherného večera v Prahe.





 V sále sa fotiť na zrkadlovky nesmelo, tak aspoň fotka zo schodov.



Jedna fotka s našim blondiačikom. 



Takto vyzerali samotné prípravy:) 




Skvelé aftermovie od Lukáša Koleniča, v ktorom ma nájdete :) 

Photo by Dušan Marko, Corrections by Ján Proner
Dress Blonde&Brunette, Earings Marni 

10 komentárov:

  1. Šikovný som darmo :D Dobre sa fotí, keď mám peknú kolegynku blondiačicu :D :*

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím povedať, že ti to veľmi pristane ! Šaty boli krásne a takisto aj vlasy a mejkap :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna si bola, jediná len škoda, že tie fotky nie sú viac svetlejšia, ale outfitu nemám čo vytknúť - účes aj doplnky si zvolila primerane k šatám :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, wonderful dress! Chic and romantic look :)

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, tak ty jsi princezna všech princezen! nádherná, sexy, dokonalá baba :))
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šaty se mi líbí, ta barva ti vyloženě sedne a dobře zvolený jsou i doplňky, ty dlouhé náušnice tomu dodávají super náboj!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné šaty! Ta barva a ten rafinovaný střih, moc ti sluší. Super tečka jsou ty naušnice :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You look very beautiful, nice dress.

    Patty
    http://www.measlychocolate.de

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne šaty, farba ti veľmi pristane. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť