nedeľa, 25. októbra 2015

Grey tones


Prajem krásnu nedeľu! Neviem ako vy, ale ja som mala maximálne hektický týždeň. Ak sledujete môj instagram @missy_jolie, určite viete, že som bola na Bratislavských módnych dňoch. Kolotoč prehliadok tých najlepších slovenských (ale aj zahraničných) módnych návrhárov som si užila hneď "z prvej ruky". Túto možnosť som mala vďaka mojej práci pre Starproduction a lifestylový portál ŽenskýWeb. O tom aké boli jesenné BMD si prečítate samostatný post v priebehu tohto týždňa. Hope so..:)


Môj outfit = moja dnešná nálada. Tmavé tóny na oblečení sú akýmsi odrazom mojej mysle. Skrátka, nie je každý deň dokonalý. 

Dominantou celého looku je šedý oversize sveter, do ktorého sa môžem doslova zababušiť. Cítim sa v ňom nesmierne pohodlne a perfektne zahreje v týchto teplotách. Nájdete ho v mojom obľúbenom J_Store vo One Fashion Outlet Voderady. Zvyšok tvoria doplnky v burgundy farbe. 

Všetkým želám vydarený týždeň a užite si ešte nedeľný večer. ♥





Outfit: sveter: J-Store, roláčik: H&M, opasok: Primark, topánky: Primark, kabelka: Karl Lagerfeld, klobúk: Reserved, legíny: Calzedonia, náhrdelník: H&M

Photo by: Dušan Marko

2 komentáre:

  1. Daj si niečo sladké a aj deň bude krajší :-* ;-D Pozývam na koláčik :D :P

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť