piatok 18. septembra 2015

Summer highlights


Ahojte lásky!  Kedže mne sa škola začína oficiálne až 5. októbra, stále si môžem užívať (pre mňa už nekonečné) prázdninové leňošenie. Úprimne, celkom sa už teším na školský režim a všetky akcie, a nepochybne písanie bakalárky ;) Rozhodla sa, že vám trošku priblížim moje leto. Možno budete trochu sklamaní kvalitou fotiek, ale u viacerých blogeriek som videla príspevky podobného typu s obyčajnými fotkami z telefónu. Dúfam, že mi túto kozmetickú chybičku odpustíte.


Viedeň 

Možno ste už postrehli, že som takmer celé leto pracovala v našej susednej metropole. Viedeň je skutočne nádherné historické mesto, ktoré ponúka toľko možností. Špeciálne by som vypichla kulinársky a filmový festival pred Rathausom, kde som bola každý večer "varená-pečená". Pochutnávala som si na špecialitách z celého sveta. Dokonca tam bolo aj kengurie mäso! Zadarmo (áno zadarmo) som si v amfiteátri pred operou pozrela niekoľko koncertov a opier. Celý festival trval do polovice septembra. 











Trips 

Dušanko ma prišiel pozrieť do Žiliny a ja som si urobila menší výlet do Bojníc za Linduškou. V Bratislave som zabehla Color Run. S rodičmi sme sa boli pozrieť v Alpách a na konci leta som konečne išla do Tatier.







Egypt 

Ach, Egypt. Hneď by som sa tam vrátila. Tá pohoda, teplúčko, more, rybky, pláž a moja ružová nafukovačka, na ktorej som sa každý deň krochnila ♥










Kde ste cez leto boli vy ? 

3 komentáre:

  1. Fotky vypadají super, když to vidím, hned bych jela k moři :) www.kristynablog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful pics *_* You look so pretty!
    kisses

    Francesca http://www.everydaycoffee.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gorgeous pictures! Looks like you had an amazing summer!
    http://fashion-soup.com/

    OdpovedaťOdstrániť