piatok 11. septembra 2015

Luxury Mall x Voderady


Leto je už oficiálne za nami a spolu s ním odišlo aj krásne tropické počasie. Pre mňa bolo tých pár mesiacov nezabudnuteľných. Práca vo Viedni, dovolenka v Egypte alebo oddych v našich Tatrách. Môžem si želať viac? 


Späť do súčasnosti. Veľmi milo ma prekvapila spolupráca s obchodom Luxury Mall v outlete vo Voderadoch. Cítila som sa ako nejaká hollywoodska hviezda, o ktorú bolo maximálne postarané. Priateľský team ľudí, ktorý som si okamžite obľúbila, mi pripravil nádherne prežitý deň. Urobili sme množstvo fotiek v prostredí outletu, obchodu Luxury Mall a v destkom kútiku Hoplaland. Nehovoriac o krásnom oblečení a čo je veľké plus za super ceny. Tento víkend majú dokonca 70% až 90% výpredaje!! Takže ak ste váhali nad návštevou tohto outletu, vrelo ho odporúčam všetkými desiatimi. 

Tento rok začínam bývať s mojím kamarátom a.k.a. blogerom Dušanom. Modlite sa, aby sme sa nezabili (nechápem prečo sa mu nepáčia moje smotanové závesy ??), napchali všetky naše veci do skrine a písali články na ŽenskýWeb tak, ako máme :D Žartujem. Teraz si už vychutnajte fotky od šikovnej Zuzany Šoltésovej z outletu vo Voderadoch. 





Tento Versace outfit je moja láska ♥

Outfit: All Luxury Mall
Foto: Zuzana Šoltésová








11 komentárov:

  1. No krásna si <3 možno aj smotanové závesy prežijem :D :D ale bude to ťažké!

    www.untilyouhateme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like this look very much!

    www.spring2spring.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poslední outfit je boží! Jsi krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wheeey mega si lasik :* najvačšia kočka :-* Dufam ze to vydržiš s tym duškom hah :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V tom ciernom outfite so strapcami vypadas ako hotova femme fatale! Tlieskam :)

    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love the fringes on your top, it looks boho chic ;) Nice Sunday from France, *-* Sand. *-*
    .
    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty boty na prvním obrázku jsou dokonalý ♥♥♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ježiš, ty jsi nádherná. Obyčejný šedivý šaty a ty jim dodáš takovej šmrnc, až to možný neni. Krásná jsi. :)

    OdpovedaťOdstrániť