pondelok 30. marca 2015

Fashion Na Max Vol.2




Tento príspevok bude trošku iný ako tie ostatné. Ako som už písala, pomáhala som s organizáciou módnej prehliadky Fashion Na MAX! Naša škola ( FMK v Trnave) bola oslovená marketingovou manažérkou Maxu v Trnave, či by vedela usporiadať takýto event. Celá príprava sa začala už v novembri, ale choreografie sa nacvičovali asi mesiac pred prehliadkou. Kedže to nebola len taká klasická pochodovačka. trvalo to dlhšie. Veľa sa tancovalo, spievalo, nakrúcalo a fotilo. Na celý záznam  z prehliadky sa môžete tešiť už tento týždeň ;) Aftermovie je už hotové a môžete si ho nižšie pustiť.



Tí čo bývate v Trnave viete, že tu nie veľa obchodov s oblečením. Tie čo sa v nich reálne dá niečo kúpiť, napočítam na prstoch jednej ruky. Všetkým šopaholikom ale svitá nádej v podobe nového nákupného centra City Arena. Preto vybrať nejaké schopné outfity v trnavskom Maxe bola dosť náročná úloha.

Kenvelo, Benneton, CCC, Moda Bella, Per Ummo, Pink, House a Sportissimo boli značky, s ktorými sme spolupracovali. Musím podotknúť, že si tieto obchody nemuseli nič platiť a mali zadarmo reklamu. S niektorými predavačkami a majiteľmi obchodov skutočne nebola rozumná reč. Sama seba som sa asi stokrát pýtala, prečo sa teda zapájali do takého projektu ? Vety typu: "Dúfam ,že nám nezapotíte oblečenie!" alebo "Nezašpinte podrážky na topánkach!", ma vedeli dosť vytočiť. Inde sme museli vyberať oblečenie len zo starej kolekcie alebo pre zmenu iba z novej(kde nebolo nič použiteľné...wtf: :D ). Pre mňa to bolo dosť nepochopiteľné, veď obchod by sa mal prezentovať predsa len tým najlepším. Našťastie prehliadka dopadla na výbornú. Diváci si pochvaľovali  a aj obchody sa na nič nesťažovali.

Tu nájdete aj malý rozhovor so mnou :) 


Aftermovie z prehliadky




Všetky sme mali na sebe oblečenie z Bennetonu




Oufit: all in Fracomina ( obchod Moda Bella)





 A čerešnička na torte módna návrhárka Zarrin 



PLUS nejaké fotky z backstagu

 skoro som sa rozplakala keď som uvidela aký som baranček :D 








Make up by: Mary Kay 

4 komentáre: